• alpacino_300
  • image carousel
  • alpacino_302
css slideshow by WOWSlider.com v9.0

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

کلیه آموزش های مربوط به سئو و طراحی سایت و مقالات علمی،فرهنگی،هنری و آموزش تبلیغات صفحه اول گوگل در مجله دیجیتال seo godfather

فیلم های سینمایی

فیلم های برتر سینما

فیلم های برتر سینما

دانلود و پخش آنلاین فیلم های برتر سینمایی بتدریج در وب سایت seo godfather قرار داده میشود.

دانلود فیلم های رزمی

دانلود فیلم های رزمی

دانلود فیلم های رزمی

دانلود فیلم های رزمی سینمایی با معرفی کامل و قابلیت پخش آنلاین بزودی در وب سایت seo godfather قرارداده میشود.

  • seo godfather
  • al pacino
  • god father
  • what is seo
  • web design

10 تکنیک تاثیر گذار سئو

10 تکنیک تاثیر گذار سئو

10 روش موثر سئو برای ایجاد ترافیک ارگانیک در سال 2020  مجموعه ای از ابزارهای سئو که برای افزایش رتبه بندی ارگانیک و مقیاس بازدید از وب سایت شما طراحی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع کار اینجا را کلیک کنید.

زوش های موثر سئو

فهرست مطالب:

تجربه کاربر را در کل سایت خود بهبود ببخشید
برای جستجوی صوتی بهینه شوید
طراحی برای موبایل اول
به جای کلمات کلیدی روی خوشه های موضوع تمرکز کنید
نوشتن مطالب بیشتر (بیشتر اوقات)
از سئو YouTube استفاده کنید
نمونه کارها متنوع بک لینک ایجاد کنید
هرگز ، هرگز از سئو فنی چشم پوشی کنید
جستجوگران محلی را با صفحات و فهرستهای محلی محلی هدف قرار دهید
عملکرد سئو را اندازه گیری کنید
آیا به نظر می رسد سرعت تغییر تکنیک های جستجوگرها (و اثربخشی آنها) روی یک شیب ثابت است؟

اگر چنین است ، شما تنها نیستید. Google تمام وقت باهوش تر و قدرتمندتر می شود - نه تنها در تجزیه و تحلیل و درک صفحات وب ، بلکه همچنین در میزان موثر نگه داشتن افراد در چارچوب خود.

چرا؟ هرچه Google بهتر بتواند به سوالات درون SERP پاسخ دهد یا کاربران را به جای لیست های ارگانیک به سمت تبلیغات سوق دهد ، درآمد بیشتری کسب می کند.

متأسفانه ، این کار برای ما که به ترافیک جستجوی ارگانیک Google به عنوان یک حلقه زندگی اعتماد می کنیم ، کار را بسیار دشوارتر می کند. SERP ها در حال تغییر هستند (و برای بیشتر ما ، نه برای بهتر شدن). این 16 ویژگی اصلی است که در SERP های Google وجود دارد:
نمایش بسته های تصویری و تصویری
این موارد باعث پایین آمدن لیست های ارگانیک در SERP ها می شود ، در نتیجه کلیک های ارگانیک کمتری ایجاد می شود و (به راحتی برای Google) نیاز بیشتری به خرده فروشان آنلاین برای سرمایه گذاری در لیست های پولی افزایش می یابد.

بنابراین بازاریابان چه کاری انجام می دهند؟ ما بیشتر کار می کنیم صفحات بهتر و وب سایت های سریعتر ایجاد کنید. و بیش از هر زمان دیگری بر پیشی گرفتن از رقبای خود تمرکز کنیم.

روش سئو تضمینی ارزان

در این پست ، ما بهترین روش های سئو را برای سال 2020 تجزیه کرده ایم تا به شما کمک کند حضور جستجوی ارگانیک خود را حفظ کرده و افزایش دهید - شامل هر دو روش اصلی و پیشرفته سئو.

ابتدا عملکرد وب سایت خود را در جستجو آزمایش کنید
قبل از اینکه به جزئیات بهبود عملکرد سایت شما در جستجو بپردازیم ، بیایید کمی وقت بگذاریم تا رتبه بندی صفحه فعلی شما را در نتایج جستجو آزمایش کنیم. به بخش Keyword Rank Checker بروید ، ابزاری که می توانید برای تعیین رتبه بندی صفحه خود بر اساس جستجوی کلید واژه استفاده کنید:

جستجوگر رتبه کلمات کلیدی
ناگفته نماند که هدف شما این است که وب سایت خود را به بالای این لیست برسانید. رتبه بالاتر برابر با ترافیک ارگانیک بیشتر است و باید ROI کلی استراتژی سئو شما را افزایش دهد.

به نظر می رسد رویا ، درست است؟ اما اگر از بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی که اخیراً انجام داده اید دلسرد شده اید ، وحشت نکنید. در اینجا 10 روش سئو وجود دارد که به شما کمک می کند تا در سال 2020 بر SERP ها تسلط یابد.

روش تاثیر گذار سئو

روش های موثر سئو

10 روش موثر سئو برای ایجاد ترافیک ارگانیک
1) تجربه کاربر را در کل سایت خود بهبود ببخشید
بیایید با توضیح مختصری درباره هدف Google به عنوان یک موتور جستجو ، کارها را شروع کنیم.

دقیقاً مانند هر موتور جستجو ، هدف آنها یافتن بهترین نتایج ممکن برای جستجوی هر کاربر است. در صورت عدم موفقیت در این قسمت ، کاربران کمتر از موتور جستجو دوباره استفاده می کنند. همانطور که گفته شد ، Google این کار را بسیار خوب انجام می دهد ، به همین دلیل آنها بزرگترین موتور جستجو در جهان هستند - تا حد زیادی!
هنگامی که سایت خود را برای سئو بهینه می کنید ، باید به آن تمایل دائمی برای نشان دادن بهترین نتیجه فکر کنید. چرا؟ پاسخ ساده است: رتبه بندی سایت های کم کیفیت کمتر است. و Google در تعیین کیفیت سایت بهتر می شود.

اگر وب سایت شما غیرقابل اعتماد ، قدیمی ، آماتوری یا بارگیری کند به نظر می رسد ، کاربران بالقوه احتمالاً دوباره به SERP باز می گردند و بر روی نتیجه دیگری کلیک می کنند. شما یک کاربر و یک تبدیل بالقوه را از دست داده اید و نرخ جستجوی صفحات تحت تأثیر شما افزایش می یابد.

اگرچه گوگل رسماً آن را اعلام نکرده است ، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد غول موتور جستجو به سایت هایی که دارای نرخ گزاف گویی پایین هستند با رتبه بندی بهتر پاداش می دهد:

جستجوگر نرخ گزاف گویی
استدلال Google این است که اگر کاربری زمان بیشتری را در سایتی بگذراند ، احتمالاً به این دلیل است که آن را مفید می دانند. و از آنجا که گوگل فقط می خواهد بهترین نتایج ممکن را به کاربران خود ارائه دهد ، سایت ها را با درگیری شدید در صفحات نتایج موتور جستجو روبرو خواهد کرد.

کلمه ای در مورد واقعی بودن "گزاف گویی" در سئو
"گزاف گویی" زمانی اتفاق می افتد که کاربر در صفحه ای قرار می گیرد و سپس بدون هیچ تعامل دیگری خارج می شود. زمان صرف شده در صفحه بی ربط است - آنچه مهم است این است که کاربر با مراجعه به آن صفحه و فقط آن صفحه ، یک تعامل واحد در سایت شما انجام داده است.

این بدان معناست که نرخ پرش بالا لزوماً چیز بدی نیست ، به همین دلیل است که احتمالاً به عنوان بخشی رسمی از الگوریتم Google اعلام نشده است - جدا از آن یک شاخص غیر قابل اعتماد است. به عنوان مثال ، اگر کاربری در جستجوی پاسخ س questionال خاصی در سایت شما قرار بگیرد و سپس به دلیل اینکه آنچه را که برایش آمده است بدست آورد ، به کاربر منتقل می شود که چیز خوبی است. و آنچه برای کاربر خوب است ، برای Google خوب است.

بنابراین چگونه می توانید تجربه کاربری را که بازدیدکنندگان از وب سایت شما دارند بهبود ببخشید؟

در اینجا 5 تکنیک بهبود سئو وجود دارد که می توانید برای افزایش تجربه کاربر و تقویت محتوای موجود خود در موتورهای جستجو استفاده کنید:

الف) خواندن پست های خود را آسان کنید
تا به حال عبارت "قالب بندی محتوای وب" را شنیده اید؟ برای اینکه در افزایش رتبه های ارگانیک خود شانس داشته باشیم ، باید آن را یک گام جلوتر برداریم و محتوا را برای قابلیت خوانایی بهینه کنیم.

بنابراین چگونه پست های خود را برای خوانایی بهینه می کنید؟ نکات قالب بندی زیر می تواند به افزایش خوانایی محتوای شما کمک کند:

نوشتن محتوای با کیفیت: اول از همه ، اگر نوشتن شما در حد مطلوبی نیست ، وقت خود را با نگرانی در مورد هر یک از نکات زیر تلف می کنید. قالب بندی مهم است ، اما ایده های عالی ، تحویل جذاب و دستور زبان و هجی بدون خطا نیز اهمیت دارد.
پاراگراف های کوتاه تر: به طور کلی ، هر پاراگراف را به 3-4 جمله محدود کنید. در صورت لزوم می توانید از پاراگرافهای یک جمله استفاده کنید ، اما از آنها کم استفاده کنید در غیر این صورت پست شما مانند لیست مواد غذایی به نظر می رسد. پاراگراف گروهی از جملات مرتبط است که از یک ایده اصلی پشتیبانی می کند ، بنابراین اگر یک پاراگراف را تقسیم کنید ، ایده شما می تواند چندپاره شود و نقطه شما از بین برود.
طول جمله های مخلوط: به سختی می توان جملات طولانی را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه دنبال کرد ، اما در صورت استفاده کم ، می تواند به خوبی کار کند - مخصوصاً وقتی با جملات کوتاهتر مخلوط شود. در اینجا یک مثال خارق العاده از چگونگی تنوع ساختار جملات برای خوانایی مطلوب آورده شده است:
قالب بندی جمله و پاراگراف
عنوان های فرعی: آیا می دانید یک فرد متوسط ​​فقط 37 ثانیه وقت صرف خواندن یک قطعه از محتوای آنلاین می کند؟ شما می توانید با درج عنوان های فرعی که به خوانندگان در اسکن مطالب کمک می کند و به سرعت درک بهتری از آنچه در مورد مقاله است ، به طور قابل توجهی افزایش دهید اما مطمئن شوید که هدرهای شما واقعاً آموزنده هستند.
Bullet Point: هنگامی که شما داده های زیادی دارید - آمار ، حقایق ، ایده ها ، مثال ها - بسته بندی شده در یک پاراگراف ، خواندن آن را آسان تر می کنید زمانی که آنها را با نقاط گلوله لیست می کنید (مانند این مقاله!). قانون کلی این است که اگر سه مورد یا بیشتر را لیست کرده اید ، از نقاط گلوله استفاده کنید.
فضای سفید: نوشتار زیاد می تواند بازدید کنندگان را تحت فشار قرار دهد (و احتمالاً نرخ پرش شما را افزایش می دهد). با شکستن قسمتهای زیادی از متن با رسانههای مربوطه و پشتیبانی کننده ، از جمله عکسها ، فیلمها و نمودارها (علاوه بر نقاط گلوله و عنوان های فرعی) ، از این کار جلوگیری کنید.
تصاویر / عکسهای صفحه: در مورد تصاویر ، بیشتر مقالات باید دارای چندین تصویر یا عکس از صفحه برای نشان دادن نقاط یا اعداد یا مراحل مورد بحث شما باشند. هرچه ایده پیچیده تر باشد ، تصاویر بیشتری باید در آن قرار دهید. (از کل پست وبلاگ بدون هیچگونه تصویری استفاده کنید. دلهره آور است ، درست است؟).

چگونه معنی از زنجیره ای از مردم که آتش را خاموش می کنند به یک تاکتیک نوشتن متن تبدیل می شود؟

در نوشتن ، تیپ سطل مجموعه ای از کلمات است که برای حفظ جریان یک ایده را به ایده دیگر می زند. و وقتی جریان را حفظ می کنید ، علاقه خواننده خود را حفظ می کنید. غالباً عبارت پل زدن را با دو نقطه دنبال می کنیم.

در اینجا چند نمونه مختلف از تیپ های سطلی آورده شده است:

تیپ های سطل عمومی:

آیا توجه شما را دارم؟
برای یک دقیقه به آن فکر کن…
من این احساس را می دانم:
خوب ، من می دانم که شما چه فکر می کنید:
تیپ های سطلی مقدماتی:

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه how؟
آیا تا به حال خود را پیدا کرده اید ...؟
تصور کنید که چگونه خواهد بود:
آیا تعجب کرده اید که چرا ...؟
تیپ های سطل بدن محتوا:

بیا شروع کنیم:
بیایید کمی عمیق تر کنیم:
بگذار توضیح بدهم:
بگذارید چگونه به شما نشان دهم:
تیپ های سطل نتیجه گیری:

به اختصار:
بیایید یادآوری کنیم:
به طور خلاصه:
اما حرف مرا قبول نکنید:
ج) از سبک نوشتن هرم وارونه استفاده کنید
اگر به مدرسه روزنامه نگاری رفته باشید ، همه چیز را در مورد سبک نوشتن هرم وارونه می دانید:

هرم وارونه
این روش به معنای دادن ارزشمندترین اطلاعات در بالای مقاله است ، و اطلاعات کم اهمیت در زیر آمده است.

خوانندگانی که مقالات را اسکن می کنند به ندرت به انتهای صفحه می رسند ، بنابراین منطقی است که به محض فرود آنچه می خواهند به آنها بدهند.

د) بهبود تجربه کاربر (UX) در صفحات وب
بیشتر اوقات ، نرخ های گزاف گزاف بالا ناشی از ضعف کاربری و تجربه کاربر ناجور (UX) است. متأسفانه ، تشخیص دقیق مشکلات UX دشوار است زیرا از یک سایت به سایت دیگر متفاوت است.

در اینجا پنج ابزار تست کاربر برای تجزیه و تحلیل نحوه تعامل افراد با وب سایت شما وجود دارد (و ایده هایی برای بهبود ایجاد می کنید):

تخم مرغ دیوانه

باهوش و بصری ، Crazy Egg با کمک وسایل دیداری غنی مانند نقشه های حرارتی ، نقشه های پیمایشی و نقشه های شیرینی ، به مشترکان کمک می کند تا تجربه کاربر را ارزیابی و درک کنند. هر یک از اینها نمایش گرافیکی یک جنبه از UX است.

نقشه های حرارتی نمایشی پر رنگ از مکانهایی هستند که کاربران روی سایت شما کلیک کرده اند ، مانند این:

نقشه گرما-تخم مرغ دیوانه
نقشه های پیمایشی نشان می دهد که کاربران شما قبل از حرکت تا چه اندازه به پایین صفحه پیمایش می کنند ، مانند این:

نقشه پیمایش کنید
نقشه های Confetti به شما نشان می دهد که کدام منابع ارجاع بیشترین کلیک را دارند و همچنین اینکه افراد پس از مراجعه به سایت شما بیشترین کلیک را می کنند ، مانند این مثال:

نقشه شیرینی
این داده ها به شما کمک می کند ویژگی ها و نقص طراحی سایت خود را مشخص کنید ، بنابراین می توانید آنها را بر اساس آن اصلاح کنید.

بهینه

Optimizely ، پیشروترین پلتفرم آزمایش در جهان ، در آزمایش A / B تخصص دارد - روشی علمی و مبتنی بر داده برای آزمایش وب سایت ها برای حداکثر قابلیت استفاده و تعامل. در آزمایش A / B ، چندین نسخه از یک صفحه وب به طور تصادفی به کاربران نشان داده می شود ، در مقایسه با یک صفحه کنترل (به طور کلی وب سایت فعلی) ، و سپس برای تأثیر تجزیه و تحلیل می شود.

بزرگترین مزیت یک فرایند آزمایش A / B مناسب این است که بازاریابان می توانند بفهمند که کوچکترین تغییرات نیز می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد ، از جمله:

انتقال دکمه "خرید" از راست به چپ
تغییر رنگ دکمه ها از قرمز به سبز
تغییر متن عنوان از "اکنون بارگیری" به "دریافت کتاب الکترونیکی رایگان"
بسیاری از تست های A / B می توانند نتایج شگفت انگیزی داشته باشند.

به عنوان مثال ، Empire Flippers عبارت روی دکمه CTA خود را روی یکی از فرم های خود آزمایش و سپس تغییر داد ، که منجر به افزایش 33.10٪ در تبدیل ها شد.

سئو عالی ارزان

بهینه سازی گوگل با سئو

 

در همین راستا ، Optimize توسط Google Analytics همچنین به بازاریابان در به حداکثر رساندن تعامل و تبدیل کمک می کند.

نسخه رایگان Google Optimize یک نرم افزار ساده و کاربر پسند است که آزمایش A / B را ساده می کند و از مدل سازی پیشرفته برای بهبود تعامل و تجارب هدفمند استفاده می کند.

اما شاید بزرگترین قرعه کشی Google Optimize این است که یکپارچه با Google Analytics ادغام می شود و به بازاریابان اجازه می دهد تا از منابع موجود خود بیشتر استفاده کنند.

با Google Optimize ، بازاریابان می توانند از معیارهای موجود Analytics به عنوان نقطه شروع استفاده کنند. این بدان معناست که آنها می توانند هنگام شروع آزمایش های پیچیده تر ، به یک رابط آشنا اعتماد کنند.

در اینجا یک عکس از صفحه کاربر Google Optimize است. توجه داشته باشید که برای رابط بهینه توصیه ها و پیشنهادهایی را ارائه می دهد:

اندازه تجاری 1 برابر
کلیک کنید

ClickFlow ابزاری است که ما برای کمک به شرکتها در افزایش ترافیک ارگانیک بدون ایجاد بک لینک یا ارسال مطالب بیشتر ساخته ایم.

از طریق ClickFlow ، شرکت ها به طور خودکار می توانند ببینند کدام صفحات در سایت خود بیشترین میزان افزایش درآمد را دارند ، مانند صفحاتی که تعداد نمایش آنها در نتایج جستجو بسیار زیاد است ، اما میزان کلیک آنها پایین است:

پوسیدگی محتوا - کلیک کنید
با استفاده از این اطلاعات ، ClickFlow آزمایشات عنوان را برای کمک به افزایش میزان ترافیکی که از عباراتی که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید ، دنبال می کند:

کلیک کنید آزمون Flow a: b
این ابزار با نشان دادن اینکه چه میزان درآمد کسب کرده اید و چه رقم ایستاده اید ، خط اصلی شما را افزایش می دهد. توسط شرکت هایی مانند LeadPages ، Drip ، The Atlantic و غیره استفاده شده است. این فیلم نمایشی کوتاه را ببینید:


ه) سرعت وب سایت را افزایش دهید
یک دهه پیش ، گوگل متوجه شد که عناصر عملکردی مانند سرعت سایت برای کاربران بسیار مهم است ، و بنابراین آن را به عنوان یک عامل رتبه بندی اضافه کرد - سرعت سایت اکنون می تواند عملکرد سایت شما را در نتایج جستجوی Google ایجاد کند یا از بین ببرد.

خوشبختانه ، گوگل تعدادی ابزار SEO را برای کمک به بهبود سرعت سایت راه اندازی کرده است ، از جمله:

PageSpeed ​​Insights برای کمک به توسعه دهندگان در بهبود عملکرد سایت
پروژه صفحات همراه سریع برای افزایش سرعت در سایت های تلفن همراه
سایت من را آزمایش کنید تا به شما کمک کند تا اندازه سایت را پاسخگو (یا مناسب برای موبایل) ارزیابی کنید که شامل سرعت به عنوان یک پارامتر است
واضح است که گوگل می خواهد وب سایت شما سریعتر از آنچه اکنون است بارگیری شود. اما چقدر سریع؟

بهترین مقالات آموزشی طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات گوگل، و هزاران مطلب علمی و فرهنگی