• alpacino_300
  • image carousel
  • alpacino_302
css slideshow by WOWSlider.com v9.0

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

کلیه آموزش های مربوط به سئو و طراحی سایت و مقالات علمی،فرهنگی،هنری و آموزش تبلیغات صفحه اول گوگل در مجله دیجیتال seo godfather

فیلم های سینمایی

فیلم های برتر سینما

فیلم های برتر سینما

دانلود و پخش آنلاین فیلم های برتر سینمایی بتدریج در وب سایت seo godfather قرار داده میشود.

دانلود فیلم های رزمی

دانلود فیلم های رزمی

دانلود فیلم های رزمی

دانلود فیلم های رزمی سینمایی با معرفی کامل و قابلیت پخش آنلاین بزودی در وب سایت seo godfather قرارداده میشود.

  • seo godfather
  • al pacino
  • god father
  • what is seo
  • web design

مجموعه سئو| سئو ارزان را بیاموزیم

10 تکنیک تاثیر گذار سئو

10 روش موثر سئو برای ایجاد ترافیک ارگانیک در سال 2020  مجموعه ای از ابزارهای سئو که برای افزایش رتبه بندی ارگانیک و مقیاس بازدید از وب سایت شما طراحی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع کار اینجا را کلیک کنید.

زوش های موثر سئو

فهرست مطالب:

تجربه کاربر را در کل سایت خود بهبود ببخشید
برای جستجوی صوتی بهینه شوید
طراحی برای موبایل اول
به جای کلمات کلیدی روی خوشه های موضوع تمرکز کنید
نوشتن مطالب بیشتر (بیشتر اوقات)
از سئو YouTube استفاده کنید
نمونه کارها متنوع بک لینک ایجاد کنید
هرگز ، هرگز از سئو فنی چشم پوشی کنید
جستجوگران محلی را با صفحات و فهرستهای محلی محلی هدف قرار دهید
عملکرد سئو را اندازه گیری کنید
آیا به نظر می رسد سرعت تغییر تکنیک های جستجوگرها (و اثربخشی آنها) روی یک شیب ثابت است؟

اگر چنین است ، شما تنها نیستید. Google تمام وقت باهوش تر و قدرتمندتر می شود - نه تنها در تجزیه و تحلیل و درک صفحات وب ، بلکه همچنین در میزان موثر نگه داشتن افراد در چارچوب خود.

چرا؟ هرچه Google بهتر بتواند به سوالات درون SERP پاسخ دهد یا کاربران را به جای لیست های ارگانیک به سمت تبلیغات سوق دهد ، درآمد بیشتری کسب می کند.

متأسفانه ، این کار برای ما که به ترافیک جستجوی ارگانیک Google به عنوان یک حلقه زندگی اعتماد می کنیم ، کار را بسیار دشوارتر می کند. SERP ها در حال تغییر هستند (و برای بیشتر ما ، نه برای بهتر شدن). این 16 ویژگی اصلی است که در SERP های Google وجود دارد:
نمایش بسته های تصویری و تصویری
این موارد باعث پایین آمدن لیست های ارگانیک در SERP ها می شود ، در نتیجه کلیک های ارگانیک کمتری ایجاد می شود و (به راحتی برای Google) نیاز بیشتری به خرده فروشان آنلاین برای سرمایه گذاری در لیست های پولی افزایش می یابد.

بنابراین بازاریابان چه کاری انجام می دهند؟ ما بیشتر کار می کنیم صفحات بهتر و وب سایت های سریعتر ایجاد کنید. و بیش از هر زمان دیگری بر پیشی گرفتن از رقبای خود تمرکز کنیم.

روش سئو تضمینی ارزان

در این پست ، ما بهترین روش های سئو را برای سال 2020 تجزیه کرده ایم تا به شما کمک کند حضور جستجوی ارگانیک خود را حفظ کرده و افزایش دهید - شامل هر دو روش اصلی و پیشرفته سئو.

ابتدا عملکرد وب سایت خود را در جستجو آزمایش کنید
قبل از اینکه به جزئیات بهبود عملکرد سایت شما در جستجو بپردازیم ، بیایید کمی وقت بگذاریم تا رتبه بندی صفحه فعلی شما را در نتایج جستجو آزمایش کنیم. به بخش Keyword Rank Checker بروید ، ابزاری که می توانید برای تعیین رتبه بندی صفحه خود بر اساس جستجوی کلید واژه استفاده کنید:

جستجوگر رتبه کلمات کلیدی
ناگفته نماند که هدف شما این است که وب سایت خود را به بالای این لیست برسانید. رتبه بالاتر برابر با ترافیک ارگانیک بیشتر است و باید ROI کلی استراتژی سئو شما را افزایش دهد.

به نظر می رسد رویا ، درست است؟ اما اگر از بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی که اخیراً انجام داده اید دلسرد شده اید ، وحشت نکنید. در اینجا 10 روش سئو وجود دارد که به شما کمک می کند تا در سال 2020 بر SERP ها تسلط یابد.

روش تاثیر گذار سئو

روش های موثر سئو

10 روش موثر سئو برای ایجاد ترافیک ارگانیک
1) تجربه کاربر را در کل سایت خود بهبود ببخشید
بیایید با توضیح مختصری درباره هدف Google به عنوان یک موتور جستجو ، کارها را شروع کنیم.

دقیقاً مانند هر موتور جستجو ، هدف آنها یافتن بهترین نتایج ممکن برای جستجوی هر کاربر است. در صورت عدم موفقیت در این قسمت ، کاربران کمتر از موتور جستجو دوباره استفاده می کنند. همانطور که گفته شد ، Google این کار را بسیار خوب انجام می دهد ، به همین دلیل آنها بزرگترین موتور جستجو در جهان هستند - تا حد زیادی!
هنگامی که سایت خود را برای سئو بهینه می کنید ، باید به آن تمایل دائمی برای نشان دادن بهترین نتیجه فکر کنید. چرا؟ پاسخ ساده است: رتبه بندی سایت های کم کیفیت کمتر است. و Google در تعیین کیفیت سایت بهتر می شود.

اگر وب سایت شما غیرقابل اعتماد ، قدیمی ، آماتوری یا بارگیری کند به نظر می رسد ، کاربران بالقوه احتمالاً دوباره به SERP باز می گردند و بر روی نتیجه دیگری کلیک می کنند. شما یک کاربر و یک تبدیل بالقوه را از دست داده اید و نرخ جستجوی صفحات تحت تأثیر شما افزایش می یابد.

اگرچه گوگل رسماً آن را اعلام نکرده است ، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد غول موتور جستجو به سایت هایی که دارای نرخ گزاف گویی پایین هستند با رتبه بندی بهتر پاداش می دهد:

جستجوگر نرخ گزاف گویی
استدلال Google این است که اگر کاربری زمان بیشتری را در سایتی بگذراند ، احتمالاً به این دلیل است که آن را مفید می دانند. و از آنجا که گوگل فقط می خواهد بهترین نتایج ممکن را به کاربران خود ارائه دهد ، سایت ها را با درگیری شدید در صفحات نتایج موتور جستجو روبرو خواهد کرد.

کلمه ای در مورد واقعی بودن "گزاف گویی" در سئو
"گزاف گویی" زمانی اتفاق می افتد که کاربر در صفحه ای قرار می گیرد و سپس بدون هیچ تعامل دیگری خارج می شود. زمان صرف شده در صفحه بی ربط است - آنچه مهم است این است که کاربر با مراجعه به آن صفحه و فقط آن صفحه ، یک تعامل واحد در سایت شما انجام داده است.

این بدان معناست که نرخ پرش بالا لزوماً چیز بدی نیست ، به همین دلیل است که احتمالاً به عنوان بخشی رسمی از الگوریتم Google اعلام نشده است - جدا از آن یک شاخص غیر قابل اعتماد است. به عنوان مثال ، اگر کاربری در جستجوی پاسخ س questionال خاصی در سایت شما قرار بگیرد و سپس به دلیل اینکه آنچه را که برایش آمده است بدست آورد ، به کاربر منتقل می شود که چیز خوبی است. و آنچه برای کاربر خوب است ، برای Google خوب است.

بنابراین چگونه می توانید تجربه کاربری را که بازدیدکنندگان از وب سایت شما دارند بهبود ببخشید؟

در اینجا 5 تکنیک بهبود سئو وجود دارد که می توانید برای افزایش تجربه کاربر و تقویت محتوای موجود خود در موتورهای جستجو استفاده کنید:

الف) خواندن پست های خود را آسان کنید
تا به حال عبارت "قالب بندی محتوای وب" را شنیده اید؟ برای اینکه در افزایش رتبه های ارگانیک خود شانس داشته باشیم ، باید آن را یک گام جلوتر برداریم و محتوا را برای قابلیت خوانایی بهینه کنیم.

بنابراین چگونه پست های خود را برای خوانایی بهینه می کنید؟ نکات قالب بندی زیر می تواند به افزایش خوانایی محتوای شما کمک کند:

نوشتن محتوای با کیفیت: اول از همه ، اگر نوشتن شما در حد مطلوبی نیست ، وقت خود را با نگرانی در مورد هر یک از نکات زیر تلف می کنید. قالب بندی مهم است ، اما ایده های عالی ، تحویل جذاب و دستور زبان و هجی بدون خطا نیز اهمیت دارد.
پاراگراف های کوتاه تر: به طور کلی ، هر پاراگراف را به 3-4 جمله محدود کنید. در صورت لزوم می توانید از پاراگرافهای یک جمله استفاده کنید ، اما از آنها کم استفاده کنید در غیر این صورت پست شما مانند لیست مواد غذایی به نظر می رسد. پاراگراف گروهی از جملات مرتبط است که از یک ایده اصلی پشتیبانی می کند ، بنابراین اگر یک پاراگراف را تقسیم کنید ، ایده شما می تواند چندپاره شود و نقطه شما از بین برود.
طول جمله های مخلوط: به سختی می توان جملات طولانی را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه دنبال کرد ، اما در صورت استفاده کم ، می تواند به خوبی کار کند - مخصوصاً وقتی با جملات کوتاهتر مخلوط شود. در اینجا یک مثال خارق العاده از چگونگی تنوع ساختار جملات برای خوانایی مطلوب آورده شده است:
قالب بندی جمله و پاراگراف
عنوان های فرعی: آیا می دانید یک فرد متوسط ​​فقط 37 ثانیه وقت صرف خواندن یک قطعه از محتوای آنلاین می کند؟ شما می توانید با درج عنوان های فرعی که به خوانندگان در اسکن مطالب کمک می کند و به سرعت درک بهتری از آنچه در مورد مقاله است ، به طور قابل توجهی افزایش دهید اما مطمئن شوید که هدرهای شما واقعاً آموزنده هستند.
Bullet Point: هنگامی که شما داده های زیادی دارید - آمار ، حقایق ، ایده ها ، مثال ها - بسته بندی شده در یک پاراگراف ، خواندن آن را آسان تر می کنید زمانی که آنها را با نقاط گلوله لیست می کنید (مانند این مقاله!). قانون کلی این است که اگر سه مورد یا بیشتر را لیست کرده اید ، از نقاط گلوله استفاده کنید.
فضای سفید: نوشتار زیاد می تواند بازدید کنندگان را تحت فشار قرار دهد (و احتمالاً نرخ پرش شما را افزایش می دهد). با شکستن قسمتهای زیادی از متن با رسانههای مربوطه و پشتیبانی کننده ، از جمله عکسها ، فیلمها و نمودارها (علاوه بر نقاط گلوله و عنوان های فرعی) ، از این کار جلوگیری کنید.
تصاویر / عکسهای صفحه: در مورد تصاویر ، بیشتر مقالات باید دارای چندین تصویر یا عکس از صفحه برای نشان دادن نقاط یا اعداد یا مراحل مورد بحث شما باشند. هرچه ایده پیچیده تر باشد ، تصاویر بیشتری باید در آن قرار دهید. (از کل پست وبلاگ بدون هیچگونه تصویری استفاده کنید. دلهره آور است ، درست است؟).

چگونه معنی از زنجیره ای از مردم که آتش را خاموش می کنند به یک تاکتیک نوشتن متن تبدیل می شود؟

در نوشتن ، تیپ سطل مجموعه ای از کلمات است که برای حفظ جریان یک ایده را به ایده دیگر می زند. و وقتی جریان را حفظ می کنید ، علاقه خواننده خود را حفظ می کنید. غالباً عبارت پل زدن را با دو نقطه دنبال می کنیم.

در اینجا چند نمونه مختلف از تیپ های سطلی آورده شده است:

تیپ های سطل عمومی:

آیا توجه شما را دارم؟
برای یک دقیقه به آن فکر کن…
من این احساس را می دانم:
خوب ، من می دانم که شما چه فکر می کنید:
تیپ های سطلی مقدماتی:

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه how؟
آیا تا به حال خود را پیدا کرده اید ...؟
تصور کنید که چگونه خواهد بود:
آیا تعجب کرده اید که چرا ...؟
تیپ های سطل بدن محتوا:

بیا شروع کنیم:
بیایید کمی عمیق تر کنیم:
بگذار توضیح بدهم:
بگذارید چگونه به شما نشان دهم:
تیپ های سطل نتیجه گیری:

به اختصار:
بیایید یادآوری کنیم:
به طور خلاصه:
اما حرف مرا قبول نکنید:
ج) از سبک نوشتن هرم وارونه استفاده کنید
اگر به مدرسه روزنامه نگاری رفته باشید ، همه چیز را در مورد سبک نوشتن هرم وارونه می دانید:

هرم وارونه
این روش به معنای دادن ارزشمندترین اطلاعات در بالای مقاله است ، و اطلاعات کم اهمیت در زیر آمده است.

خوانندگانی که مقالات را اسکن می کنند به ندرت به انتهای صفحه می رسند ، بنابراین منطقی است که به محض فرود آنچه می خواهند به آنها بدهند.

د) بهبود تجربه کاربر (UX) در صفحات وب
بیشتر اوقات ، نرخ های گزاف گزاف بالا ناشی از ضعف کاربری و تجربه کاربر ناجور (UX) است. متأسفانه ، تشخیص دقیق مشکلات UX دشوار است زیرا از یک سایت به سایت دیگر متفاوت است.

در اینجا پنج ابزار تست کاربر برای تجزیه و تحلیل نحوه تعامل افراد با وب سایت شما وجود دارد (و ایده هایی برای بهبود ایجاد می کنید):

تخم مرغ دیوانه

باهوش و بصری ، Crazy Egg با کمک وسایل دیداری غنی مانند نقشه های حرارتی ، نقشه های پیمایشی و نقشه های شیرینی ، به مشترکان کمک می کند تا تجربه کاربر را ارزیابی و درک کنند. هر یک از اینها نمایش گرافیکی یک جنبه از UX است.

نقشه های حرارتی نمایشی پر رنگ از مکانهایی هستند که کاربران روی سایت شما کلیک کرده اند ، مانند این:

نقشه گرما-تخم مرغ دیوانه
نقشه های پیمایشی نشان می دهد که کاربران شما قبل از حرکت تا چه اندازه به پایین صفحه پیمایش می کنند ، مانند این:

نقشه پیمایش کنید
نقشه های Confetti به شما نشان می دهد که کدام منابع ارجاع بیشترین کلیک را دارند و همچنین اینکه افراد پس از مراجعه به سایت شما بیشترین کلیک را می کنند ، مانند این مثال:

نقشه شیرینی
این داده ها به شما کمک می کند ویژگی ها و نقص طراحی سایت خود را مشخص کنید ، بنابراین می توانید آنها را بر اساس آن اصلاح کنید.

بهینه

Optimizely ، پیشروترین پلتفرم آزمایش در جهان ، در آزمایش A / B تخصص دارد - روشی علمی و مبتنی بر داده برای آزمایش وب سایت ها برای حداکثر قابلیت استفاده و تعامل. در آزمایش A / B ، چندین نسخه از یک صفحه وب به طور تصادفی به کاربران نشان داده می شود ، در مقایسه با یک صفحه کنترل (به طور کلی وب سایت فعلی) ، و سپس برای تأثیر تجزیه و تحلیل می شود.

بزرگترین مزیت یک فرایند آزمایش A / B مناسب این است که بازاریابان می توانند بفهمند که کوچکترین تغییرات نیز می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد ، از جمله:

انتقال دکمه "خرید" از راست به چپ
تغییر رنگ دکمه ها از قرمز به سبز
تغییر متن عنوان از "اکنون بارگیری" به "دریافت کتاب الکترونیکی رایگان"
بسیاری از تست های A / B می توانند نتایج شگفت انگیزی داشته باشند.

به عنوان مثال ، Empire Flippers عبارت روی دکمه CTA خود را روی یکی از فرم های خود آزمایش و سپس تغییر داد ، که منجر به افزایش 33.10٪ در تبدیل ها شد.

سئو عالی ارزان

بهینه سازی گوگل با سئو

 

در همین راستا ، Optimize توسط Google Analytics همچنین به بازاریابان در به حداکثر رساندن تعامل و تبدیل کمک می کند.

نسخه رایگان Google Optimize یک نرم افزار ساده و کاربر پسند است که آزمایش A / B را ساده می کند و از مدل سازی پیشرفته برای بهبود تعامل و تجارب هدفمند استفاده می کند.

اما شاید بزرگترین قرعه کشی Google Optimize این است که یکپارچه با Google Analytics ادغام می شود و به بازاریابان اجازه می دهد تا از منابع موجود خود بیشتر استفاده کنند.

با Google Optimize ، بازاریابان می توانند از معیارهای موجود Analytics به عنوان نقطه شروع استفاده کنند. این بدان معناست که آنها می توانند هنگام شروع آزمایش های پیچیده تر ، به یک رابط آشنا اعتماد کنند.

در اینجا یک عکس از صفحه کاربر Google Optimize است. توجه داشته باشید که برای رابط بهینه توصیه ها و پیشنهادهایی را ارائه می دهد:

اندازه تجاری 1 برابر
کلیک کنید

ClickFlow ابزاری است که ما برای کمک به شرکتها در افزایش ترافیک ارگانیک بدون ایجاد بک لینک یا ارسال مطالب بیشتر ساخته ایم.

از طریق ClickFlow ، شرکت ها به طور خودکار می توانند ببینند کدام صفحات در سایت خود بیشترین میزان افزایش درآمد را دارند ، مانند صفحاتی که تعداد نمایش آنها در نتایج جستجو بسیار زیاد است ، اما میزان کلیک آنها پایین است:

پوسیدگی محتوا - کلیک کنید
با استفاده از این اطلاعات ، ClickFlow آزمایشات عنوان را برای کمک به افزایش میزان ترافیکی که از عباراتی که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید ، دنبال می کند:

کلیک کنید آزمون Flow a: b
این ابزار با نشان دادن اینکه چه میزان درآمد کسب کرده اید و چه رقم ایستاده اید ، خط اصلی شما را افزایش می دهد. توسط شرکت هایی مانند LeadPages ، Drip ، The Atlantic و غیره استفاده شده است. این فیلم نمایشی کوتاه را ببینید:


ه) سرعت وب سایت را افزایش دهید
یک دهه پیش ، گوگل متوجه شد که عناصر عملکردی مانند سرعت سایت برای کاربران بسیار مهم است ، و بنابراین آن را به عنوان یک عامل رتبه بندی اضافه کرد - سرعت سایت اکنون می تواند عملکرد سایت شما را در نتایج جستجوی Google ایجاد کند یا از بین ببرد.

خوشبختانه ، گوگل تعدادی ابزار SEO را برای کمک به بهبود سرعت سایت راه اندازی کرده است ، از جمله:

PageSpeed ​​Insights برای کمک به توسعه دهندگان در بهبود عملکرد سایت
پروژه صفحات همراه سریع برای افزایش سرعت در سایت های تلفن همراه
سایت من را آزمایش کنید تا به شما کمک کند تا اندازه سایت را پاسخگو (یا مناسب برای موبایل) ارزیابی کنید که شامل سرعت به عنوان یک پارامتر است
واضح است که گوگل می خواهد وب سایت شما سریعتر از آنچه اکنون است بارگیری شود. اما چقدر سریع؟

seo specialist

SEO is derived from the term Search Engine Optimization, which has equivalent words such as SEO or search engine optimization, which all have the same meaning and can be defined as follows:

SEO (search engine optimization) does not mean cheating or manipulating search engines with unethical methods. They are designed to help improve the visibility and relevance of websites in natural search results with the aim of achieving high rankings.

SEO can be considered as a set of methods for strategically changing websites. This process expresses the most important relevant factors of the page and increases its importance in the search results page.

SEO is not a simple process that is easy to implement because it requires a lot of knowledge, background knowledge and patience. Search engines are unpredictable with the constant change of their ranking algorithms; Therefore, it is the duty of SEO engineers to keep their information up to date.

SEO or site optimization is one of the activities performed by SEO.

Google's ranking algorithm has more than 200 criteria for ranking a site. Therefore, SEO engineers should consider the most important of these criteria for successful SEO implementation.

seo nice

Early SEO

The first search engines were launched in the early 1990s; Some of the most popular were Infoseek, Alta Vista and Yahoo. At that time, people looked at search engines as a list that, like the yellow page, was done in alphabetical order. There were pages like AAA at the top of this list.

As the Internet grew, newer search engines appeared that used more sophisticated ranking algorithms. These algorithms used keyword density criteria (the number of times a keyword or phrase was used on a page divided by the total number of words on the page) and keyword-like tags to understand the contents of websites. Following this growth, Seobra started its activity to make the sites more visible. With the development of page rankings by search engines, SEO engineers sought to find ways to influence the ranking of these engines using both ethical and immoral methods.

An article published by the New York Times in November 1996 talked about web developers using immoral SEO methods to get to the top of search results. This article explains how web developers can easily load a site with specific keywords that are usually hidden behind the site's graphics, resulting in search engines counting those keywords and increasing the site's ranking.

As mentioned, getting high rankings for specific keywords was much easier in the early days than it is today. Using immoral methods at the time was guaranteed to be at the top of the search results list. Search engine algorithms have become more sophisticated today, and it is very difficult for optimization engineers to manipulate search engines, although this cat-and-mouse game between SEOs and search engines still exists today and will continue.

seo specialist

seo target

What are the goals of SEO?
The goal of SEO is to help websites rank high in natural search results and increase the relevance between pages and keywords entered by users. Showing the most pages related to the entered search query has many benefits for both the user and the search engine in that the user gets the most relevant search results and the search engine becomes reliable because its algorithm shows the most relevant pages. .

After SEO started to improve the ranking of sites in natural search results, this process required knowledge and time to implement their methods. Time is the biggest initial investment to optimize a site or a page.

Depending on how competing keywords are used in the optimization, SEO can take weeks or months to get results. Although search engine optimization results may not be seen quickly, in the long run the benefits of SEO will increase site rankings and increase visitors. It is very important for websites to be on the first page of Google search results, especially among the top three natural results, which account for 58.4% of clicks.

Not surprisingly, websites compete with the products and services they sell for rankings in search results. For example, the competitive keyword "auto insurance" accounts for 1.5 million Google searches per month, which means that the top three rankings account for 58.4% of visitors and the top three rankings for 36.4% of visitors. This is beneficial for many sites that are at the top of the search results, especially those that increase the number of their customers as the site traffic increases.
Another study shows that searchers are very fond of clicking on natural links in search results; The study found that 72.3% of Google users click on natural links to search results, and only 27.3% of users click on paid list links. This is another reason why companies are aware of the impact of SEO and are willing to spend time and money on it.
In general, SEO goals can be summarized as follows:
It has a great effect on website visits.
Creates a brand.
It will increase site traffic.
As a result, the website ranks better on the search engine results page.
It will increase product sales.
It is the best tool for advertising.
seo manager

all about seo

 

What is in-page SEO? (On Page SEO)
In-page SEO is related to the direct control of the code or content of your website, including text, images, links, etc .; In general, everything you upload to your site is related to SEO On Page. This method is the basis of all optimization efforts because it is where you have the most control. Any changes you make to your site content will affect the search results, so it is very important that the SEO On Page method is done correctly before the SEO Off Page method.
What is off-page SEO? (Off Page SEO)
Unlike the SEO On Page method, in which website development is done with high direct control, the off-page optimization method includes all the upgrades that are done outside of your website; This includes everything that can help you get a high ranking of your site. SEO Off Page focuses primarily on getting backlinks (links that point to your site from other sites) then optimizes search engine optimization using off-site methods.

SEO Off Page is an unlimited process run by SEO engineers to get links.

What is white hat SEO? (White Hat)
In technical terms, white-hat SEO refers to a set of techniques, methods, and strategies that follow the rules and guidelines of search engines. This does not mean cheating or manipulating search engines or users in any way. This is also called ethical SEO because it either has a long-term performance or uses the right guidelines and policies to get high rankings in search engine results.
What is Black Hat SEO? (Black Hat)
In other words, the term black hat SEO refers to a set of commands used to deceive, play, and manipulate search engine algorithms in order to obtain high rankings. It is important to know that these methods are immoral and will not be endorsed by any search engine, and using these methods carries the risk of being removed from the database list forever.

Doing helmet-black SEO tactics may cause a sudden increase in search results, but can lead to fines or a complete removal from the search engine database.

Articles on Search Engine Optimization
Here are some articles on search engine optimization:
Research in Search Engine Optimization Strategies for Large Website Development
In this study, the researcher believes that when the implementation of the website is completed, the problem that many companies face is that they do not know how to introduce their website on the Internet, which is the best way to introduce the website. Search engine optimization. In this research, based on 77 criteria that have been examined from various sources and search engines, the optimization strategies for website development are introduced as follows:
Improve site structure
Keyword strategy
URL strategy
Code optimization
Text processing
Input link optimization
Domain and hosting strategy
Analysis of search engine optimization techniques
This study examines and explains the optimization strategy of Google and Microsoft companies, and the case that has been studied and analyzed is the strategies related to Microsoft company. The most important criteria for search engine optimization according to the researcher are:
Add Allow or DisAllow to the sitemap
Add URL to sitemap
Add a sitemap to robots.txt
Use analysis tools to crawl
Search engine optimization to increase website visibility
In this study, researchers divide the factors that affect the increase of site ranking into three or three parts:
Search Engine Owners Companies: Searchers run a query on search engine pages and then the result is displayed on the search engine results page.
Webmasters and Search Engine Optimization Companies: Companies that use a variety of tools and skills to increase the ranking of websites on the search engine results page
Search Engine Searchers: People who search for information in search engines.

difinition of seo

Definition of SEO and a few tips about SEO
Although emphasizing the importance of SEO does not seem to's necessary, بد but it is not bad to have a review of some published statistics about search engines ‌.

It is natural that according to the method of conducting the research, the statistics provided by different sources can be different; So instead of focusing on the exact amount of numbers, it might be better to focus on their scale and relative importance:

People around the world use search engines 6 to 7 billion times a day (source).

Seventy to eighty percent of searchers do not look at links that are advertised (for a fee) by search engines, including Google.

A person who enters your online space by clicking on a link in a search engine will cost less to become a customer than someone you go to for marketing.

Mobile search has been on the rise in recent years, and since 2015, mobile search has outpaced desktop search. Also, the desktop currently accounts for less than 50% of the world's Internet connectivity tools

چگونه ارزان سئو کنیم

حتی در عصر دیجیتال ، چند روش بازاریابی وجود دارد که نظرات را کاملاً شبیه سئو ارزان جستجو می کند.

از کسانی که این کار را هزینه اضافی یا ناخوشایند برای بازاریابانی می دانند که بخش عمده ای از بودجه خود را برای بهینه سازی موتور جستجو متعهد می کنند ، این بحث همچنان در سراسر صنعت دامن می زند.

سئو ارزان چیست

مسلماً سئو در بازار رقابتی آنلاین امروز بیش از هر زمان دیگری در تاریخ خود اهمیت دارد.

نکته اصلی در اجرای شما و توانایی ذاتی آن است که خدمات سئو خوب را از خدمات ارزان یا در دسترس تشخیص دهید.

در زیر ، ما این را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد ، در حالی که دلایل اصلی جلوگیری از بسته های سئو را که "ارزان" یا "برنده سریع" به بازار عرضه می شوند ، نشان می دهیم.

ارزانترین سئو کدام است

ارزانترین سئو کدامست

اهمیت سئو
بیایید با ارزیابی اهمیت سئو شروع به کار کنیم ، که همچنان تنها روش موثر بازاریابی برای مقیاس گذاری آنلاین بازدیدها است.

با این حال ، این روش به ویژه در صنایع کاملاً رقابتی که تعداد زیادی از مارک ها همچنان برای دستیابی به سهم مناسب بازار تلاش می کنند ، به طور فزاینده ای چالش برانگیز است.
واضح است که مارک هایی که در سئو با کیفیت خوب سرمایه گذاری می کنند و می توانند مرتباً از رتبه های بالایی برخوردار شوند ، به برتری رقابتی نسبت به رقبای خود دست می یابند.

سئو عامل ترافیک

این ما را به سمت تغییر ماهیت رفتار مشتری سوق می دهد ، که با رشد چشمگیر وب به میزان قابل توجهی تکامل یافته است. به طور خاص ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به منبع ، مراجعه و خرید آنلاین کالا می پردازند ، زیرا از وب و ابزارهای آن برای جستجوی نکات مهم اطلاعاتی مانند قیمت گذاری مقایسه ای و در دسترس بودن استفاده می کنند.

این آمار را نشان می دهد ، بیش از 3.5 میلیارد جستجو در هر روز فقط در Google. بنابراین ، مارک هایی که در نتایج جستجوی ارگانیک Google در رابطه با کلمات کلیدی و عبارات محوری رتبه خوبی کسب می کنند ، ضمن ایجاد پایه های اعتماد و ایجاد پتانسیل برای یک رابطه طولانی مدت ، در موقعیت ایده آل برای آموزش مشتریان و رقابت برای تجارت آنها هستند.

سئو ارزان

سئو ارزان

چرا باید از بسته های سئو "ارزان" یا "مقرون به صرفه" خودداری کنید
با در نظر گرفتن این نکات ، دشوار می توان از ارتباط یا تأثیر سئو با کیفیت بالا در عصر دیجیتال سوال کرد.
در حقیقت ، تداوم ظهور هزاره های زرنگ و دانا (که 54 درصد از کل خریدهای آنلاین را در سال 2017 به خود اختصاص داده اند) به عنوان جمعیت شناختی مصرف کننده غالب ، فقط به افزایش ارتباط بازاریابی دیجیتال و سئو در کوتاه مدت با این گروه کمک می کند. به دلیل تمایل خود برای تحقیق در مورد محصولات به طور مستقل و تصحیح محتوای خود شناخته شده است.

همانطور که قبلاً نیز گفتیم ، درصورتی که بخواهید از چنین گرایش هایی بهره ببرید و از سئو برای استفاده از کسب و کار خود استفاده کنید ، کلید اجرا مهم است. این بدان معناست که شما به جای تلاش برای کاهش هزینه ها با انتخاب یک ارائه دهنده ارزان قیمت با ذهنیت یکسان ، باید در سئو سفارشی و با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

اگر هنوز قانع نشده اید ، در اینجا چند دلیل قانع کننده برای جلوگیری از بسته های ارزان قیمت و ارزان قیمت سئو آورده شده است.

سئو ارزان قیمت سایت

سئو ارزان قیمت

بسته های ارزان قیمت حتی نمی توانند شرایط اولیه سئو را ارائه دهند
در اصطلاح اساسی ، دو محرک اصلی سئو محتوا با کیفیت بالا و بک لینک هستند.

همانطور که انتظار دارید ، این دو فعالیت بیشترین کار و سرمایه را نیز شامل می شوند ، به این معنی که درصد قابل توجهی از هزینه سئو شما را تشکیل می دهند.
حتی در این مرحله ، پیشنهاد معمولی ارائه شده توسط بسته های ارزان قیمت سئو اعتبار خود را از دست می دهد. دلیل این امر این است که شرکت هایی که خدمات ارزان قیمتی را ارائه می دهند ، به دلیل کمبود سرمایه این کار را انجام می دهند و این امر باعث می شود آنها نتوانند محتوای با کیفیت بالا ، با فرم طولانی یا جایگذاری امن پست مهمان را در سایت های دارای اقتدار بالا ایجاد کنند.

مقایسه قیمت و ارزش

محتوای طولانی مدت باید از ساختاری مناسب و فوق العاده آموزنده برخوردار باشد ، در حالی که برای ساخت کار به مهارت و مهارت زیادی احتیاج دارد.
بدون منابع لازم برای ایجاد چنین محتوایی ، ارائه دهندگان سئو با کیفیت پایین اغلب از نرم افزار برای خراش دادن مقالات آنلاین موجود و چرخاندن آنها به پست های "جدید" استفاده می کنند ، این کار اغلب به هزینه ساختار و دستور زبان دقیق است.

استراتژی سئو ارزان

با توجه به اینکه این محتوا بازتاب مستقیمی از برند شما و وب سایت آن است ، عملی است که می تواند به اعتبار شما در بین مصرف کنندگان به شدت آسیب برساند.

نه تنها این ، بلکه این شرکت ها به سختی می توانند وقت خود را برای انجام تبلیغات اولیه لینک صرف کنند و این اغلب منجر به پرورش لینک های ارزان یا بی کیفیت می شود که حداقل ارزش را دارند.

به هر قیمتی باید از این امر خودداری شود ، زیرا ایجاد پیوندهای مشکوک در مقدار زیاد یک تاکتیک منسوخ شده است که در واقع می تواند به عملکرد آنلاین برند شما در عصر مدرن آسیب برساند.

قیمت سئو ارزان

لینک سئو ارزان

لینک زیر استاندارد سوزن را حرکت نمی دهد
وقتی مفهوم ایجاد پیوند برای اولین بار به عنوان یک تاکتیک مناسب بازاریابی مطرح شد ، تأکید واضحی بر کمیت و کیفیت داشت. خیلی ساده ، شرکت هایی که بیشترین لینک را به وب سایت خود ایمن کرده اند نتایج جستجوی ارگانیک مطلوبی را بدست می آورند ، به این معنی که نیاز کمی به محتوای جذاب یا ارتباط پیوسته وجود دارد.
مسئله این است که در حالی که ارائه دهندگان سئو مقرون به صرفه امروزه تمایل به فروش سرویس مشابهی دارند ، ماهیت پیوند سازی در راستای تداوم به روزرسانی های الگوریتم گوگل به میزان قابل توجهی تکامل یافته است.

متخصص سئو

لینک سازی

بنابراین سرمایه گذاری در چنین خدماتی ، برند شما را در معرض خطر جدی قرار می دهد ، به طور فزاینده ای گوگل موارد بی کیفیت ، ایجاد پیوند انبوه و مشاغل مشارکت کننده در این استراتژی ها را مجازات می کند.

اگر می دانید که با شرکتی که نوید ارائه خدمات سئو ارزان را می دهد درگیر هستید ، آنها احتمالاً سعی می کنند خود را با فرض ارائه تعداد زیادی لینک به فروش برسانند.
این به معنای کم و بدون کیفیت لازم است ، زیرا این احتمال وجود دارد که پیوندهای فوق با استفاده از نرم افزارهای خودکار ساخته شده و سپس با کمترین اعتماد یا اقتدار در وب سایت های بی کیفیت منتشر شوند.

اشتباه نکنید: محتمل ترین نتیجه چنین استراتژی صرفاً اتلاف منابع مالی است ، زیرا گوگل تمایل دارد که از چنین پیوندهایی در زمان های اخیر چشم پوشی کند.

با این حال ، با چنین فعالیتی در حجم قابل توجهی ، این ممکن است مارک تجاری شما را در معرض مجازات Google قرار دهد ، که می تواند سایت شما را به طور کامل از نتایج جستجوی ارگانیک حذف کند.

برای چنین تحریمی هم به زمان و هم به مقدار قابل توجهی پول احتیاج دارید ، بنابراین در واقع به کارگیری ساده یک ارائه دهنده خدمات معتبر سئو در وهله اول بسیار کارآمدتر و مقرون به صرفه تر است.

روانشناسی سئو

نقش سئو در بازاریابی

آیا می دانید سئو دقیقاً در بازاریابی چیست؟
برای مبتدیان ، سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است ، و این روند بهبود یک وب سایت است که به آن کمک می کند تا هنگام جستجوی کلمات و عبارات خاص ، در نتایج جستجو رتبه بندی کند.

اگر مطمئن نیستید که این مسئله چرا مهم است ، فقط به این فکر کنید که چگونه در زندگی روزمره خود به طور معمول اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنید.

اگر نیاز به تعویض تلویزیون خود دارید و مطمئن نیستید کدام مدل را بخرید ، چه کاری انجام می دهید؟

اگر در تعطیلات باشید و برای شام نیاز به یافتن رستوران داشته باشید ، به کجا نگاه می کنید؟

چگونه می توانید درباره گزینه های خود برای یادگیری یک زبان جدید تحقیق کنید؟

اگر مانند اکثر مردم هستید ، باید به تلفن هوشمند خود تمایل پیدا کنید یا پشت رایانه خود بنشینید و یک عبارت ساده در Google تایپ کنید.

شما می توانید "بهترین تلویزیون 55 اینچ" ، "رستوران های نزدیک من" یا "نحوه یادگیری اسپانیایی" را جستجو کنید. سپس ، می توانید نتایج را پیمایش کنید و بر روی نتیجه ای که برای نیازهای شما مناسب است کلیک کنید.

چگونه اسپانیایی یاد بگیریم

سئو سایت کدام است

این نتایج براساس آنچه Google فکر می کند مفیدترین اطلاعات برای شما است ، بر اساس کلمات کلیدی وارد شده است.

اما در بسیاری از موارد ، سایتهایی که در صفحه اول رتبه بندی می کنید به طور تصادفی به آنجا نرسیده اند. آنها از سئو برای کمک به Google برای درک محتوای آنها استفاده کردند.

آنها همچنین احتمالاً تحقیقات گسترده ای انجام داده اند تا تعیین کنند که چگونه کاربران مانند شما جستجوهای شما را برای موضوعات خاص بیان می کنند تا بتوانند صفحه خود را مطابق با آن بهینه کنند.

و اگر می خواهید مخاطبان هدف سایت شما را پیدا کنند ، باید همان کار را انجام دهید.

سئو تضمینی سایت

سئو عامل ترافیک

یکی از بزرگترین مزایای سئو این است که یک استراتژی بازاریابی داخلی است.

برخلاف کانال های تبلیغاتی "خروجی" سنتی ، که شامل تماس گرفتن با مشتری می شود خواه ناخواه از شما چیزی بشنود ، اما روش های ورودی باعث می شود مخاطب شما هنگام درخواست اطلاعات به راحتی شما را پیدا کند.

این روش های سنتی مانند تماس داغ ، ایمیل های هرزنامه و تبلیغات قطع کننده ، صرفاً با در نظر گرفتن اهداف تبلیغ دهنده انجام می شود.

و بسیاری از مصرف کنندگان آنها را کاملا آزار دهنده می دانند.

از طرف دیگر ، بازاریابی ورودی بسیار مشتری مدارتر است. به جای اینکه در هنگام تماشای تلویزیون یا گوش دادن به رادیو در مصرف کنندگان قطع صحبت کنید ، این امر شامل ایجاد منابع مفید و دسترسی آسان به اطلاعات مفید است.

سپس ، هنگامی که کاربران آماده اند مدتی را برای تحقیق در صنعت شما یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود برای نوع خاصی از محصول صرف کنند ، می توانند خود شما را پیدا کنند.

این امر نه تنها برای مصرف کنندگان بسیار راحت تر است بلکه منجر به ارائه مجوزهای مناسب تری برای تجارت شما می شود.

در واقع ، در جدیدترین گزارش وضعیت ورودی HubSpot ، 59٪ از بازاریابان گفتند که روشهای ورودی بالاترین کیفیت را برای تیمهای فروش خود فراهم می کند.

کیفیت سرب

به نظر شما چه کسی می تواند استقبال بیشتری از تلاش های شما در زمینه بازاریابی داشته باشد: شخصی که تبلیغ شما را در هنگام رفت و آمد در یک بیلبورد می بیند یا شخصی که هنگام جستجوی کمک در اینترنت با لیستی از نکاتی که منتشر کرده اید مواجه می شود؟

پاسخ روشن است.

کیفیت سئو ارزان

وقتی تمرکز شما بر جذب کاربرانی است که به طور فعال به دنبال اطلاعات مربوط به صنعت ، محصولات و خدمات شما هستند ، در دستیابی به مخاطبان هدف خود بسیار موثرتر خواهید بود.

بعلاوه ، این به شما این امکان را می دهد که در حالی که آنها قبلاً در فکر خرید یا انعقاد قرارداد با خدماتی هستند ، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید - این احتمال را افزایش می دهد که پیام های بازاریابی شما به فروش و منجر شود.

عدم پرداخت هزینه سئو

نیازی به پرداخت هزینه تبلیغات در سئو نیست
رتبه بندی ارگانیک Google کاملاً براساس آنچه الگوریتم آن تعیین می کند بهترین نتیجه برای هر پرسش مشخص است ، انجام می شود.

این بدان معناست که هنگامی که صفحه ای ایجاد کردید که موتور جستجو شایسته هدایت کاربران خود به آن است ، پس از انتشار سایت شما می تواند ماهها (یا حتی سالها) به جذب ترافیک ادامه دهد.

البته تحقیق و نوشتن محتوای با کیفیت بالا نیاز به سرمایه گذاری دارد. اگر بخواهید خودتان آن را ایجاد کنید ، این سرمایه گذاری یا به شکل زمان خواهد بود ، یا اگر یک آژانس بازاریابی دیجیتال را برای ایجاد آن برای خود استخدام کنید ، پول خواهد بود.

اما هنگامی که این سرمایه گذاری اولیه را انجام دادید ، برای ادامه جذب ترافیک به محتوای خود ، هزینه مستمری وجود ندارد.

بسته به ماهیت موضوع ، ممکن است لازم باشد صفحه را هر چند ماه یکبار به روز کنید. اگر رقبای شما تصمیم بگیرند همان کلمه کلیدی را هدف قرار دهند ، ممکن است لازم باشد آن را اضافه کرده و آن را بهبود بخشید.

اما وقتی به آن می پردازیم ، نکته ارزشمند شما در نتایج جستجو رایگان است.

این تفاوت عمده ای با تبلیغات PPC دارد که هر بار که کاربر روی صفحه کلیک می کند و از آن بازدید می کند هزینه ای را در بر دارد.

برای اینکه تصور کنید این مزیت چقدر است ، فقط در نظر بگیرید که متوسط ​​هزینه هر کلیک (CPC) در کل صنایع 2.32 دلار است.

با سئو شما این امکان را دارید که از پرداخت این مبلغ خودداری کرده و بدون هیچ هزینه مداوم به سایت خود مراجعه کنید.

سئو در صفحه اول گوگل

کلیک های سئو بیشتر است

کلیک های سئو بیشتر از PPC است
اگرچه تبلیغات PPC بالاتر از رتبه بندی ارگانیک ظاهر می شود ، 71.33٪ از جستجوها باعث کلیک روی یک نتیجه ارگانیک در صفحه اول می شود.

گفتن دلیل این امر دشوار است ، اگرچه منطقی ترین نتیجه این است که کاربران به الگوریتم Google اعتماد دارند. آنها می دانند که تبلیغ کننده ها برای کدام نقاط هزینه می کنند و تصمیم می گیرند به جای آن از صفحاتی که موتور جستجو بهترین آنها را تعیین کرده است بازدید کنند.

البته این فقط حدس است.

اما صرف نظر از استدلال پشت آن ، واقعیت این است که اکثر کلیکها برای هر جستجوی مشخص به نتیجه ای ارگانیک می رسد.

4. سئو به روابط عمومی کمک می کند
اگرچه به نظر می رسد سئو و روابط عمومی کاملاً استراتژی های بازاریابی جداگانه ای به نظر می رسند ، اما می توانید از آنها با هم استفاده کنید تا نتیجه ای را که از هرکدام می گیرید به حداکثر برسانید.

محتوای جستجوگرها

بزرگترین ارتباط بین این دو در ساخت پیوند نهفته است.

کسب لینک از وب سایت های معتبر یکی از اجزای اصلی هر استراتژی سئو است. این بدان معناست که یکی از بزرگترین بخشهای یک حرفه ای سئو شناسایی فرصتهای قرارگیری یا پوشش در وبلاگهای صنعت ، نشریات خبری و سایر سایتهای مرتبط است.

و با توجه به اینکه یک استراتژی روابط عمومی بر محور مجبور ساختن نشریات برجسته و تأثیرگذار برای صحبت در مورد شرکت شما است ، این یک فرصت عظیم است.

وقتی از تحقیقات ایجاد لینک سازی برای یافتن راه های جدید برای معرفی برند خود در مقابل مصرف کنندگان استفاده می کنید ، در توزیع محتوا به مشتریان و مشتریان بالقوه بسیار موثرتر خواهید بود.

سئو ارزان قیمت سایت

سئو عامل رقابت 

می توانید جلوتر از رقابت حرکت کنید
امروزه سئو به طور گسترده ای جز اصلی هر استراتژی بازاریابی محسوب می شود.

در واقع ، 61٪ از بازاریاب ها می گویند که بهبود سئو و بهبود حضور آنلاین آنها از اولویت های اصلی است.

اولویت های اصلی

این بدان معنی است که رقبای شما احتمالاً از قبل اقداماتی را برای ایجاد رتبه های بالا در نتایج جستجو انجام می دهند.

و با داشتن یک استراتژی سئو برای خود ، می توانید آنها را همگام نگه دارید - و در حالت ایده آل ، جلوتر بروید - تا در صنعت شما رقابت کنند.

سئو ارزان وب سایت

سئو در مقابل sem

سئو در مقابل SEM
با کسب اطلاعات بیشتر درباره افزایش قابلیت مشاهده شرکت در جستجو ، ممکن است با اصطلاح دیگری برای فرآیند مواجه شوید: SEM. و در حالی که برخی از بازاریابان از این به جای سئو استفاده می کنند ، درک تفاوت بین این دو مهم است.

SEM مخفف "بازاریابی موتور جستجو" است و به هر کاری اشاره می کند که برای قرار گرفتن در صفحات نتایج موتور جستجو انجام می دهید. این بدان معنی است که این یک اصطلاح چتری است که شامل سئو و PPC است.

بنابراین گرچه سئو نوعی SEM است ، اما تنها تاکتیک SEM نیست.

با در نظر داشتن این تفاوت در حالی که درباره قابلیت جستجو بیشتر می آموزید ، ردیابی منابعی که روی تاکتیک های پرداخت شده تمرکز دارند بسیار آسان تر خواهد بود - و مشخص می شود که آیا منابعی منابعی هستند که می خواهید وقت خود را صرف خواندن کنید.

شغل متخصص سئو

شغل متخصص سئو چیست؟
در حالی که برخی از کارهای اساسی سئو را می توان با کمک برخی منابع آنلاین در داخل انجام داد ، بهترین راه برای به حداکثر رساندن نتایج خود استخدام یک متخصص سئو است.

اما این متخصصان چه پیشنهادی را ارائه می دهند که شما خودتان قادر به انجام آن نیستید؟

و آنها واقعاً چه کاری انجام می دهند که استخدام آنها را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل کند؟

هدف اصلی آنها البته افزایش دید مشتریان در نتایج جستجو برای سوالات مربوط به صنعت ، محصولات و خدمات آنها است.

اما برای دستیابی به این هدف ، چند مرحله اساسی وجود دارد که یک متخصص سئو جستجو می کند.

ارزیابی سئو

ارزیابی سایت
اولین گام در روند سئو ارزیابی کامل است.

این که آیا سایتی قبلاً بهینه سازی شده است یا خیر ، آنها همه عوامل موثر بر رتبه بندی آن و همچنین مکانی که در صفحات نتایج برای مهمترین کلمات کلیدی هدف شرکت قرار دارد را ارزیابی می کنند.

آنها همچنین به دنبال هر گونه مسئله مهم در تجربه کاربر مانند زمان بارگذاری صفحه ، راه اندازی ناوبری و ساختار سایت می گردند.

سرانجام ، بیشتر متخصصان سئو همچنین در ارزیابی سایت خود ، رقبای مشتری را در نظر می گیرند. آنها سایتهای دیگری را شناسایی می کنند که کلمات کلیدی مشابه و مخاطبان مشابه را هدف قرار می دهند ، سپس ارزیابی می کنند که آنها به چه کاری انجام می دهند.

همه این اطلاعات به آنها کمک می کند تا تغییرات لازم را ایجاد کنند. سپس ، آنها می توانند این تغییرات را بر اساس اولویت بندی خود قرار دهند که بیشترین تأثیر را داشته باشد.

بهینه سازی سئو

در حال انجام بهینه سازی و آزمایش
پس از ارزیابی آنها ، سئو می تواند در اولویت هایی که شناسایی کرده اند کار کند. آنها تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دهند ، صفحات را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه می کنند و مشکلات استفاده را رفع می کنند.

این فرایند بهینه سازی اولیه به تنهایی اغلب چند ماه طول می کشد - اما مهم است که تشخیص دهیم در اینجا متوقف نمی شود.

به این دلیل که سئو یک استراتژی بلند مدت است.

به عنوان مثال ، فقط نگاهی به نمودار زیر از ترافیک سالانه Kinsta بیندازید.

ترافیک ارگانیک kinsta

در حالی که آنها در سال 2015 و 2016 برخی از سودهای حاشیه ای را مشاهده کردند ، اما در سال 2017 میزان ترافیک آنها بسیار کم شد. و این نتایج کاملا به دلیل استراتژی مداوم سئو آنها بود.

به همین دلیل است که وقتی یک متخصص سئو استخدام می کنید ، آنها فرصت های جدیدی را برای بهبود سایت شما به طور منظم شناسایی می کنند.

آنها فاکتورهای درون صفحه ای شما را بهینه می کنند ، به دنبال راه هایی برای به دست آوردن پیوندهای جدید برای سایت شما هستند و به طور مداوم تغییرات ایجاد شده را آزمایش می کنند.

یک متخصص سئو با تجربه همچنین رعایت اولویت در صنعت را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد تا بتواند اطمینان حاصل کند که سایت شما جلوتر از به روزرسانی الگوریتم و به روز بودن با تاکتیک هایی که سایر بازاریاب ها برای آن موثر هستند ، قرار دارد.

گزارش سئو

گزارش و تحلیل
سرانجام ، یک متخصص سئو به طور مرتب نتایج آنها را کنترل و تحلیل می کند.

از دید مشتری ، این به شما کمک می کند مطمئن شوید دقیقاً می دانید برای سرمایه گذاری خود چه نوع نتایجی را کسب می کنید.

اما فراتر از آن ، بررسی منظم معیارهای اصلی مانند ترافیک و تبدیل به آنها کمک می کند تا درک واضح تری از آنچه که کار می کند - و چه کارایی نیست - داشته باشند تا بتوانند به طور مداوم استراتژی خود را بهبود ببخشند.

محتوای با کیفیت سئو

محتوای با کیفیت
اصطلاح دیگری که اغلب در صنعت سئو با آن روبرو می شوید "محتوای با کیفیت" است.

معنای این اصطلاح کاملاً ساده است ، اما اهمیت آن واقعاً قابل اغماض نیست.

از آنجا که Google در ارائه بهترین نتایج ممکن به کاربران خود تمرکز دارد ، محتوای عالی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

در حالی که کلمات کلیدی هنوز در سئو سایت نقش دارند ، گوگل نسبت به کیفیت محتوایی که ارائه می دهد کمتر به کلمات کلیدی خاص یک صفحه اهمیت می دهد - و این بدان معنی است که شما نیز باید در مورد کیفیت محتوا باشید.

دستیابی به رتبه های بالا دیگر به سادگی نوشتن عنوان ها و عناوین صفحه بهینه شده با کلمات کلیدی نیست.

سئو عامل رشد تجارت

سئو ، ROI بازاریابی دیجیتالی شما را بهبود می بخشد
آماری از میزان نزدیک بودن موتورهای جستجو

هنگامی که شما در استراتژی های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنید ، می خواهید بالاترین بازده سرمایه (ROI) ممکن را بدست آورید. با یک استراتژی هوشمند و رقابتی سئو ، می توانید انتظار بازگشت سرمایه چشمگیر داشته باشید.

چرا؟

وقتی نوبت به موتورهای جستجو می رسد ، آنها تقریباً 15 درصد برای آگهی های جدید ارائه می دهند. به نظر زیاد زیاد نیست ، اما وقتی آن را با بازاریابی سنتی مقایسه می کنید - که کمتر از دو درصد است - بسیار عظیم است. این بدان معناست که شما می توانید نرخ تبدیل سرب خود را تقریباً 13 درصد افزایش دهید.

برای این که بخواهید از منظر آن استفاده کنید ، تصور کنید که میانگین قیمت شما در حدود 800 دلار ارزش دارد و ماهانه حدود 20 پیشنهاد جدید امضا می کنید. با بازاریابی دیجیتال ، به علاوه سئو ، اکنون 23 پیشنهاد جدید در ماه امضا خواهید کرد - که به معنی 2400 دلار اضافی در ماه است ، که به معنای 28000 دلار درآمد اضافی در سال است.

برای بسیاری از مشاغل ، این افزایش درآمد یکی از بزرگترین مزایای سئو است.

درآمد اضافی حاصل از جستجو ، به سئو بستگی دارد. اگر وب سایت شما در پایین نتایج جستجو در صفحه دو ، سه یا چهار قرار داشته باشد ، کاربران کسب و کار شما را پیدا نمی کنند. آنها به صفحه اول نتایج می چسبند ، این بدان معناست که شما از Google یا سایر موتورهای جستجو منجر به تولید نمی شوید.

سئو ارزان صفحه گوگل

سئو و مخاطبان هدف

سئو به هر یک از مخاطبان هدف شما می رسد
یکی از مزایای اصلی سئو این است که نه تنها در هر مرحله از قیف خرید به مخاطبان می رسد بلکه با هر نوع مخاطب متصل می شود. بسته به شرکت شما ، ممکن است چند مخاطب مختلف داشته باشید.

به عنوان مثال اگر یک شرکت مراقبت از چمنزار هستید ، ممکن است خدمات تجاری و مسکونی ارائه دهید. این خدمات شامل دو مخاطب جداگانه است - صاحبان خانه و صاحبان مشاغل. در حالی که این مخاطبان هر دو خدمات مراقبت از چمن را می خواهند ، اما سفر آنها از طریق قیف خرید متفاوت است.

به عنوان مثال ، یک مالک مشاغل در مورد خدمات مراقبت از قانون و مراقبت از چمن ، احتمالاً مجموعه دیگری از صاحب خانه سوالات دارد. حتی ممکن است یک صاحب مشاغل مجموعه ای از خدمات را که برای صاحبان خانه در دسترس نیست مانند نگهداری حوضچه ای بزرگ بخواهد.

با استفاده از سئو می توانید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص اهداف آنها ، به هریک از این مخاطبان برسید. یک مثال سریع ایجاد یک صفحه خدمات است که کلمه کلیدی ، "خدمات محوطه سازی تجاری" را هدف قرار می دهد و یک صفحه خدمات دیگر برای کلمه کلیدی ، "خدمات محوطه سازی مسکونی" است.

سئو و هزینه تبلیغات

سئو عامل کاهش هزینه تبلیغات

سئو هزینه تبلیغات شما را کاهش می دهد
مزایای این که چگونه سئو می تواند هزینه های تبلیغات را کاهش دهد

سئو همچنین با کاهش هزینه های تبلیغات - و حتی هزینه های بازاریابی ، به سود تجارت شما نیز می رسد. شرکت شما می تواند با داشتن یک استراتژی برنامه ریزی شده سئو ، در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی با ارزش بالا رتبه بندی کند.

این گزینه به شما امکان می دهد تا هزینه تبلیغات خود را کاهش داده و همچنین سرمایه گذاری مجدد آن را در جای دیگر انجام دهید. به عنوان مثال ، به جای اجرای پنج کمپین PPC ، می توانید دو برنامه را اجرا کنید و سپس از پس انداز خود برای گسترش استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید.

سئو می تواند نه تنها هزینه تبلیغات دیجیتال بلکه هزینه های تبلیغات سنتی شما را نیز کاهش دهد. بسیاری از مشاغل ، اغلب در اولین سال سرمایه گذاری در سئو ، کشف می کنند که مقرون به صرفه تر از تبلیغات و بازاریابی سنتی است.

سئو بازاریابی محلی

سئو تلاش های بازاریابی محلی شما را افزایش می دهد
حتی اگر مشاغل محلی هستید و به معاملات آفلاین بستگی دارد ، سئو برای شرکت شما سود می برد. هرچه مصرف کنندگان بیشتری صاحب گوشی های هوشمند می شوند ، جستجوی محلی محبوبیت بیشتری پیدا می کند. ارزش جستجوی محلی نیز بسیار زیاد است ، زیرا 80 درصد جستجوهای محلی تبدیل می شوند ، که به معنای تجارت بیشتر برای فروشگاه شما است.

اگر در سئو محلی سرمایه گذاری نمی کنید ، خود را از خریداران آماده خرید خارج می کنید. برای رقبای شما ، این امر به راحتی می توانند سهم خود را در بازار کسب کنند و همچنین محبوبیت خود را در این منطقه ایجاد کنند.

این کار را برای آنها آسان نکنید. درعوض ، با سئو محلی به کسب و کار خود یک امتیاز رقابتی بدهید.

سئو باعث موفقیت

سئو باعث موفقیت درازمدت شما می شود
چرا سئو یک استراتژی مداوم است

برخلاف بسیاری از تلاش های سنتی بازاریابی ، سئو یک استراتژی مداوم است. این بدان معناست که شرکت شما سالها پس از سرمایه گذاری در سئو ، همچنان مزایای سئو را مشاهده می کند - برای دیدن این نتایج ، با این حال ، مهم است که سئو را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت مشاهده کنید.

این بدان معنی است که چیزی است که تجارت شما هر ساله در آن سرمایه گذاری می کند. برای حفظ رتبه بندی خود و همچنین پیشرفت با به روزرسانی الگوریتم جستجو و عادات جستجوی کاربر ، همچنان سئو را در بودجه بازاریابی خود بگنجانید.

با تعهد طولانی مدت به سئو و همچنین بازاریابی دیجیتال ، ROI خود را به حداکثر می رسانید. حتی بهتر ، شما در حال استفاده از مزایای سئو هستید. این می تواند به معنای آگاهی حتی بهتر از برند ، هدف قرار دادن مخاطب ، تولید سرب و موارد دیگر باشد.

دلایل اثربخشی سئو

سئو به دلیل اثربخشی خود به طور گسترده به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین پذیرفته شده است. در حالی که مزایای سئو بسیار زیاد است ، اما در اینجا 5 مورد برتر ذکر شده است.
چشم انداز دیجیتال طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، اما سئو همچنان به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر و مهم باقی مانده است. گرچه مزایای بسیاری برای یک استراتژی خوب SEO وجود دارد ، ما 5 مورد برتر را برای کمک به شما در درک (یا یادآوری شما!) دلیل سئو عالی ارائه کرده ایم.

افزایش ترافیک - موقعیت های برتر در صفحات نتیجه موتور جستجو اکثریت برداشت ها و کلیک ها را دریافت می کنند ، بنابراین رتبه بندی در این موقعیت های برتر می تواند باعث افزایش قابل توجه بازدید برای وب سایت شما شود. سئو همچنین بر ایجاد برچسب های عنوان و توضیحات متا مربوط به کلمات کلیدی و آموزنده متمرکز است ، که در صفحات نتیجه نشان داده می شود. داشتن برچسب ها و توضیحات بهینه شده به افزایش نرخ کلیک کمک می کند ، که همچنین باعث افزایش بازدید وب واجد شرایط می شود.

ROI - سئو بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما یک تجارت الکترونیکی هستید یا یک سایت غیر تجارت الکترونیکی هستید ، نتایج قابل پیگیری و قابل اندازه گیری را ارائه می دهد بنابراین در مورد ROI هیچ مشکلی وجود ندارد. نمایندگی های جستجوگرها می توانند تقریباً هر جنبه از استراتژی سئو خود را مانند افزایش در رتبه بندی ، بازدید و تبدیل مورد پیگیری قرار دهند. تجزیه و تحلیل جامع همچنین توانایی آزمایش در سطح جزئی و مشاهده اطلاعات دموگرافیک و سایر معیارهای تعامل را برای افرادی که با وب سایت شما ارتباط برقرار کرده اند فراهم می کند. سایت های تجارت الکترونیکی ، آژانس های جستجوگر سئو می توانند ببینند که کاربران کدام مسیرها را برای تکمیل فروش طی می کنند ، تا کلمه کلیدی که قبل از خرید شما را جستجو می کردند. برای سایت های غیر تجارت الکترونیکی ، می توانید مقادیر مربوط به تبدیل اصلی خود را مانند پر کردن فرم "تماس با ما" نسبت دهید و ارزش استراتژی سئو خود را از این طریق محاسبه کنید.

مقرون به صرفه بودن - سئو یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی است زیرا کاربرانی را که به طور آنلاین به دنبال محصولات و خدمات شما هستند به طور آنلاین هدف قرار می دهد. ماهیت ورودی سئو به مشاغل کمک می کند تا در مقابل استراتژی های خروجی مانند تماس های تلفنی ، پس انداز کنند. در حالی که تماس تلفنی همچنان می تواند یک استراتژی مثر باشد ، هزینه های تولید شده 61٪ بیشتر از هزینه های تولید شده توسط یک استراتژی ورودی مانند سئو هزینه دارد. و از آنجا که سئو همچنین کاربرانی را که به طور فعال در جستجوی محصولات و خدماتی مانند شما هستند ، هدف قرار می دهد ، ترافیک ناشی از سئو از بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیگر واجد شرایط است و باعث صرفه جویی در هزینه برای شرکت ها می شود.

افزایش قابلیت استفاده از سایت - در تلاش برای آسانتر شدن جستجو در وب سایت شما برای موتورهای جستجو ، سئو همزمان به شما کمک می کند تا وب سایت شما برای کاربران نیز قابل مرور باشد. سئو شامل مرتب سازی مجدد معماری سایت و پیوندها برای یافتن و پیمایش صفحات داخل وب سایت است. این امر نه تنها موتورهای جستجو را برای جستجوی سایت شما و یافتن صفحات آسان می کند بلکه یافتن اطلاعات در وب سایت شما را نیز برای کاربران آسان می کند.

آگاهی از برند - از آنجا که رتبه بندی موقعیت های برتر منجر به نمایش قابل توجهی می شود ، داشتن وب سایت در این موقعیت های برتر در صفحات نتیجه به معنای قرار گرفتن در معرض بیشتر وب سایت شما است. بعلاوه ، قرار داشتن در صفحه اول برای کلمات کلیدی هدف شما نه تنها به کاربران کمک می کند تا نام تجاری شما را با این کلمات کلیدی مرتبط کنند ، بلکه باعث ایجاد اعتماد می شود زیرا شرکت های موجود در صفحه اول به طور کلی قابل اعتمادتر هستند. هرچه صفحات و محتوای شما در موقعیت های بالایی در موتورهای جستجو رتبه بندی کند ، شانس بیشتری برای مشاهده محتوای شما و ارتباط شرکت با نام تجاری خود برای کاربران دارید.

تضمین سئو


بیشتر مشتریان ما به ما مراجعه می کنند زیرا وب سایتی دارند که به بازدید بیشتری نیاز دارد. روش های مختلفی برای ایجاد ترافیک وجود دارد ، اما متداول ترین آنها شامل بهینه سازی موتور جستجو ، ایجاد لینک ، نوشتن متن و ویرایش سئو و خدمات پرداخت به ازای هر کلیک است. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک می تواند موثر باشد ، اما برای اکثر صاحبان مشاغل گران است. 

زمان سئو


نمی توان گفت که در هر دوره زمانی چقدر می توان ترافیک ایجاد کرد. اگر یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو خلاف آن را قول دهد ، یک صاحب وب سایت باید بسیار نگران باشد. به طور کلی ، اثر برخی از تغییرات کمتر از یک هفته طول می کشد ، در حالی که برای مشاهده تغییرات قابل اندازه گیری ، بسیاری از آنها 3-6 ماه یا بیشتر طول می کشد.

تضمین عملکرد سئو و پیوند راهبردی ما


ما تضمین می کنیم که کار با استفاده از روشهای بسیار مفید ، کاملاً کاربردی ، خلاقانه و مفید جهت اعمال تغییرات خاص در سایت شما انجام می شود که به احتمال زیاد منجر به بازدید بیشتر خواهد شد. اگر به درستی انجام شود ، بیشتر صفحات در یک سایت مشخص ، اگر نه همه ، می توانند افزایش بازدید را تجربه کنند. دانش ، تجربه ، دانش و صداقت ما در این زمینه به سود شما خواهد بود.

چرا سئو تضمینی نیست

سئو تضمینی جمله ای بسیار چالش برانگیز است و دلایل فراوانی وجود دارد که کسی نمیتواند رتبه سئو را تضمین کند.

چرا نمی توان سئو را تضمین کرد؟

دلیل این امر این است که ما یا هر شرکت جستجوگر دیگر نمی توانیم چگونگی رتبه بندی Google به وب سایت ها را کنترل کنیم. همانطور که Google در الگوریتم خود تغییراتی ایجاد می کند ، شرکت های جستجوگر تمام تلاش خود را می کنند تا بفهمند چه تغییراتی ایجاد شده است و وب سایت شما را اصلاح می کنند تا به Google آنچه می خواهند بدهند. در OuterBox ما حدس می زنیم که از چه راهکارهایی استفاده کنیم ، اما هنوز مطمئن نیستیم و نمی توانیم Google را کنترل کنیم. هر شرکت سئو که بدون هیچ گونه هزینه مقدماتی ، رتبه بالای گوگل را بر اساس خدمات سئو خود تضمین می کند ، احتمالاً کاری را انجام می دهد که نباید باشد. همیشه مطمئن باشید یک شرکت سئو که می خواهید با آن کار کنید نمونه هایی از کار و مطالعات موردی آنها را دارد که می توانید بررسی کنید.

خدمات سئو تضمینی

خدمات تضمینی سئو به طور معمول شامل:
رتبه بندی تضمینی برای کلمات کلیدی بسیار آسان
طعمه و سوئیچ با استفاده از جستجوی پرداخت شده است
سئو با منابع خارجی
نوشتن متن ضعیف
تکنیک های ایجاد لینک خطرناک
تیم فروش عالی با اجرای ضعیف
توسعه لینک با کیفیت پایین
برنامه های خودکار جستجوگرها
و تاکتیک های فریبنده تر

رتبه خاص با سئو

آیا می توانم برای یک عبارت خاص رتبه های بالایی کسب کنم؟
برای به دست آوردن رتبه بالا در لیست های طبیعی ، Google باید شما را به عنوان مرجع عبارت مورد نظر خود قلمداد کند. هرچه اصطلاح جستجو تعمیم یافته باشد ، رتبه بندی آن دشوارتر خواهد بود. به عنوان مثال ، درجه بندی "مراقبت از حیوانات خانگی آکرون" بسیار ساده تر از "نظافت حیوانات خانگی" است. گوگل به مردم اجازه نمی دهد که الگوریتم رتبه بندی خود را بدانند ، با این وجود با تحقیق ، آزمایش و تجربه ، همه متخصصان صنعت توافق دارند که موارد زیر عوامل بسیار مهمی هستند:

تعداد و کیفیت پیوندهای ورودی
عنوان وب سایت ، عنوان ها و استفاده از کلمات کلیدی
بازبینی ها و توصیفات محلی
شبکه های اجتماعی ذکر و کلیک می کنند
سرعت سایت
مقدار محتوا (و میزان تازه بودن آن)
ساختار سایت

خدمات ، رتبه بندی یا نتایج تضمینی برای جستجوگرها وجود ندارد
در نتیجه ، شرکت های معتبر سئو کاملاً نمی توانند رتبه بندی گوگل را از هر نوع تضمین کنند. مطمئن باشید که بهترین شرکت سئو را بر اساس تحقیق و دقت خود انتخاب کرده اید. متأسفانه هیچ دکمه جادویی "دکمه SEO" وجود ندارد که برای دستیابی به رتبه های بالا فشار دهیم. با این حال ، آنچه می توانیم انجام دهیم توجه به الگوریتم رتبه بندی و به روزرسانی های آن است و به طور مداوم در حال کار بر روی راه های بهبود رتبه بندی وب سایت ها هستیم. این به نوبه خود به ساخت وب سایت شما در چیزی کمک می کند که بیشترین شانس موفقیت را دارد.

سئو چیست

What is an SEO?

سئو چیست؟
SEO مخفف کلمه "بهینه سازی موتور جستجو" یا "بهینه ساز موتور جستجو" است. تصمیم گیری برای استخدام SEO یک تصمیم بزرگ است که به طور بالقوه می تواند سایت شما را بهبود بخشد و در وقت صرفه جویی کند ، اما همچنین می تواند به سایت و اعتبار خود آسیب برساند. اطمینان حاصل کنید که در مورد مزایای بالقوه و همچنین آسیب هایی که یک SEO غیرمسئول می تواند به سایت شما وارد کند ، تحقیق کنید. بسیاری از سئوکاران و سایر آژانس ها و مشاوران خدمات مفیدی را برای دارندگان وب سایت ارائه می دهند ، از جمله:

مرور محتوای سایت یا ساختار شما
مشاوره فنی در مورد توسعه وب سایت: به عنوان مثال ، میزبانی ، تغییر مسیرها ، صفحات خطا ، استفاده از JavaScript
توسعه محتوا
مدیریت کمپین های توسعه تجارت آنلاین
تحقیق کلمات کلیدی
آموزش سئو
تخصص در بازارها و جغرافیاهای خاص.
تبلیغات با Google تأثیری در حضور سایت شما در نتایج جستجوی ما نخواهد داشت. Google هرگز مبلغی را برای درج یا رتبه بندی سایتها در نتایج جستجوی ما قبول نمی کند ، و هیچ هزینه ای برای نمایش در نتایج جستجوی ارگانیک ما ندارد. منابع رایگان مانند Search Console ، وبلاگ رسمی Webmaster Central و انجمن گفتگوی ما می توانند اطلاعات زیادی در مورد چگونگی بهینه سازی سایت خود برای جستجوی ارگانیک در اختیار شما قرار دهند.

معایب سئو تضمینی

مراقب کلاهبرداری تضمین سئو باشید!
روشهای مختلفی وجود دارد که در آنها برخی از "شرکتهای جستجوگر SEO" می توانند از صاحبان کسب و کار و طراحان وب غیرمنتظره کلاهبرداری کنند. این شرکت ها نامی بد به متخصصان واقعی بهینه سازی موتور جستجو می دهند. بنابراین ، حتی اگر ما را به عنوان شرکت راه حل وب سایت خود انتخاب نکنید ، ما از شما می خواهیم که چشم خود را باز نگه دارید و از شركت هایی كه موقعیت شماره 1 را در موتورهای جستجو مانند Google تضمین می كنند ، دور بمانید.

واقعیت این است که Google خود بخشی در وب سایت خود دارد که در آن آمده است: "مراقب SEO باشید که ادعا می کند رتبه بندی را تضمین می کند ، یا ادعا می کند" رابطه خاصی "با Google دارد یا ادعا می کند که" ارسال اولویت "به Google است. هیچ اولویتی برای Google وجود ندارد. "

در مرحله بعدی ، هر شرکتی که خدمات "ارسال موتور جستجو" به شما ارائه می دهد سعی دارد شما را جلب کند. مفهوم ارسال وب سایت شما به موتورهای جستجو از سال 1998 مورد نیاز نبوده است.

سئو تضمینی موقعیت

تضمینی موقعیت
اولاً ، این شرکت ها گاهی تبلیغ می کنند که رتبه # 1 را تضمین می کنند اما به شما نمی گویند برای کدام کلمات کلیدی. به عنوان مثال ، اگر آنها تضمین كنند كه وقتی شخصی "CNN" را در Google تایپ می كند و وب سایت شما در ابتدا ظاهر می شود ، و CNN.com در رتبه دوم قرار می گیرد ، روزانه ده ها هزار بازدید از سایت خود خواهید داشت. به همین سادگی اینگونه نیست. حقیقت این است که آنها موقعیت # 1 شما را تضمین می کنند اما لزوماً برای یک کلمه کلیدی قابل رقابت نیست. به عنوان مثال ، آسان است که سایت خود را با اصطلاح "شکلات آبی بی رنگ" به جایگاه # 1 در Google برسانید.

کلاهبرداری مربوط به سئو "شماره یک تضمین شده" هنگامی است که شرکتی وانمود می کند وب سایت شما را در صورت لزوم بهینه سازی کرده و یک برنامه پیوند راهبردی مناسب ایجاد می کند. در عوض ، آنها رتبه # 1 را تضمین می کنند زیرا هزینه آن را از طریق یک کمپین تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک (یا روش مربوط به پرداخت هزینه برای شمول) پرداخت می کنند. اینها روشهای قانونی قرار گرفتن در بالای اولین صفحه نتایج موتور جستجو در گروههای "پیوندهای حمایت شده" است. پرداخت به ازای هر کلیک ، بهینه سازی موتور جستجو و پیوند استراتژیک همه با هم کار می کنند اما به عنوان یک مصرف کننده ، باید مراقب باشید که برای چه چیزی پرداخت می شود. اگر بهینه سازی می خواستید اما چیز دیگری به دست آورده اید ، این یک مشکل است ، به ویژه اینکه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک معمولاً بسیار گران تر از بهینه سازی و پیوند است!

بهترین مقالات آموزشی طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات گوگل، و هزاران مطلب علمی و فرهنگی